środa, 27 stycznia 2016

Tytułem wstępu

Z zamiarem przekazania Państwu wszystkich informacji w sposób profesjonalny na tematy dotyczące ciąży, porodu, opieki nad dzieckiem i kobietą, a także by móc odpowiadać na Państwa pytania, utworzyłam ten blog. Również onkologia ginekologiczna znajduje się w kręgu moich zainteresowań. Jestem położną. Ukończyłam studia wyższe magisterskie na kierunku Położnictwo. Uczestniczyłam w wielu szkoleniach i konferencjach, przeczytałam i wysłuchałam mnóstwo opinii dotyczących sprawowania opieki nad rodziną. Poznałam wielu fantastycznych ludzi, którzy pomogli mi zrozumieć, co i jak robić by wszyscy byli cali, zdrowi i szczęśliwi. Pracowałam w szpitalu klinicznym na oddziale perinatologii i neonatologii, a także w przychodni. Obecnie zajmuję się szkołą rodzenia, wizytami patronażowymi, usługami w gabinecie położnej, a także kształceniem kadry medycznej. Prywatnie jestem mamą dwójki dzieciaków i żoną swojego męża. Zapraszam Państwa do rozmów i zadawania pytań, poruszania trudnych tematów - na temat powstawania życia i jego schyłku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz